אנחנו מחפשים אש/ת צוות אחראי/ת ותקתקנ/ית למשרה זמנית (9 חוד׳) עם אופציה לקבוע,
שיצטרך/תצטרף למחלקת ההזמנות והשירות שלנו.
משרה מלאה (גמישות קלה בשעות) | ללא ימי שישי | סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת
מה כולל התפקיד?
ניהול ומעקב הזמנות: הקמה, מעקב, החלפות, זיכויים וטיפול בהזמנות מהמדיות השונות.
תמיכה תפעולית ו-Back Office: מעקב אחר מלאי החברה, טיפול בבקשות, עדכון תקנים, הפקת דוחות ספירת מלאי וחיוב פריטים.
עבודה שוטפת מול ממשקים: סוכנים, חברות הפצה, פורטלי לקוחות, ומחלקות פנים-ארגוניות.
ניהול דוחות ובקרה: טיפול בדוחות מלאי, מעקב אחר הזמנות כיסוי ודיווח על פעילות.
מי מתאימ/ה לנו?
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות – חובה.
ניסיון בשירות/תפעול בעולמות הלוגיסטיקה – יתרון משמעותי.
שליטה במערכת פריוריטי – יתרון גדול.
תקתקנ/ית, דייקני/ת, מסודר/ת, שיודע/ת לעבוד בסביבה לחוצה ודינאמית ובצוות.
* משרה מס׳ #485116 מיועדת לגברים ונשים כאחד