למשרד הזמנות ושירות לקוחות בחברה תעשייתית ליד מגדל העמק דרוש/ה אחראי/ת הזמנות ושירות לסיטונאים וארגונים
תיאור התפקיד
- מענה איכותי ללקוחות החברה (שירות חיצוני) ולצוות סוכני המכירות (שירות פנימי בטלפונים ובמיילים) לרבות בירורים וטיפול בפניות
- קבלת הזמנות וקליטתן במערכת
- תקשורת שוטפת בתוך הארגון עם מחסן תוצ"ג, תפ"י, מח' כספים, מחלקות היצור, סוכני המכירות
דרישות –
• ניסיון קודם במחלקת הזמנות לחנויות / סיטונאים - לפחות שנתיים, חובה
• ניסיון קודם בתעשייה יצרנית – חובה
• ניסיון בעבודה ממוחשבת עם תוכנות ERP – חובה
• ניסיון ושליטה בעבודה עם תוכנת Nipendo (משרד הבטחון, חב' חשמל) - יתרון משמעותי
• הכרות עם מוצרים טכניים וכלי עבודה חשמליים – יתרון
• ניסיון בעבודה ממוחשבת ושליטה בתוכנות האופיס
• השכלה אקדמית – יתרון
• עברית רהוטה, אנגלית ברמה סבירה – חובה
• תודעת שירות גבוהה
• סדר וארגון
• אסרטיביות, ראש גדול, "פלפל", יכולת עבודה בתנאי לחץ
• יחסי אנוש מצוינים, תקשורת טובה עם ממשקים ויכולת לעבודת צוות
• אוריינטציה מכירתית
משרה מלאה במשרדי החברה - 4 ימים בשבוע 8:00 עד 17:00, יום בשבוע עד 16:00
יכולת הגעה עצמאית - חובה
* משרה מס׳ #420634 מיועדת לגברים ונשים כאחד
קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות
https://svt.jobs/u/olVPD