נקסט-פוינט - בוטיק גיוס והשמה מותאם אישית

לחברת ניהול פרויקטים גדולה ,למרכז תמיכה בבית שמש, דרוש/ה נציג/ת תמיכה טלפוני/ית.

תיאור המשרה:

התפקיד כולל מתן מענה לתמיכה טלפונית, ליווי טכני ופתרון תקלות במערכות הארגון עבור עובדי המטה והמחוזות של משרד החינוך.

תחומי האחריות:

-תמיכה טכנית מקיפה לעובדי משרד החינוך בדגש על תוכנות אופיס: OUTLOOK, WORD ו EXCEL – ברמת שליטה בנוסחאות ופיבוט.

-בדיקת זכאות והענקת הרשאות במערכות משרד החינוך.

-טיפול בפניות מערכת CRM ומתן מענה טלפוני.

-עבודה מול ממשקים שונים בתוך הארגון.

דרישות התפקיד:

-ניסיון במתן תמיכה טכנית ושירות לקוחות פנים-ארגוניים – חובה.

-שליטה מלאה ביישומי Office - OUTLOOK, WORD ו EXCEL – -חובה ברמת נוסחאות וילוקאפ / PIVOT.

-ידע במערכות CRM ו-AD (ניהול משתמשים)- יתרון.

-יכולת למידה עצמאית.

-אחריות גבוהה ומוסר עבודה גבוה.

היקף המשרה: משרה מלאה, נכונות לעבודה עד השעה 19:00 ע"פ משמרות.

* משרה מס׳ #487388 מיועדת לגברים ונשים כאחד

קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

https://svt.jobs/u/71wga