נקסט-פוינט - בוטיק גיוס והשמה מותאם אישית

לצוות תמיכה טכנית, בחברת פארמה מובילה, דרוש/ה מוביל/ת תחום חווית לקוח מערכות מידע גלובלי עם יכולת ניתוח נתונים מעמיקה, שיפור תהליכים, זיהוי הזדמנויות, חשיבה יצירתית לאוטומציה של תהליכים וניהול תוכן איכותי!

התפקיד כולל הנגשת מידע ללקוחות הפנימיים בישראל וארה"ב באמצעות תקשורים, הדרכות ודרכים יצירתיות נוספות להעברת המידע, ניהול ועדכון תוכן באתר התמיכה המבוסס על SharePoint, שיתוף פעולה עם גורמים פנימיים וחיצוניים לצורך מתן ושיפור השירות בארגון, בקרה ושיפור אחר מדדי איכות התמיכה ושביעות רצון בקרב הלקוחות פנימיים - עובדי החברה.

*משרה מלאה בימים א-ה, בין השעות 8:00-16:30, כולל נכונות לשעות לא שגרתיות עפ"י צורך.

*המשרה לא כוללת רכב.

דרישות:

ניסיון בשיפור מגמות וזיהוי הזדמנויות על בסיס ניתוח נתונים – חובה

אנגלית ברמה גבוהה לצורך כתיבה, קריאה, דיבור – חובה

ניסיון בתפקיד הכולל מתן שירות למגוון ממשקים – חובה

ידע וניסיון עם מערכות מידע וכלים לאוטומציה

ניסיון מוכח בעבודה עם SharePoint וניהול תוכן

תואר ראשון במדעי המחשב / קורסים רלוונטיים

* משרה מס׳ #490621 מיועדת לגברים ונשים כאחד

קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

https://svt.jobs/u/tuoCa