ר"צ תמיכה ושרות טלפוני לבית תוכנה במגדלי ב.ס.ר בני ברק- ר"ג

לבית תוכנההתאמה אישית לתפקיד:
מ מוביל וותיק מאוד בתחומו המפתח תונה בתחום הפיננסים דרוש ר"צ למוקד קטן של כ 10 אנשי צוות.


התפקיד כולל ניהול צוות קטן  וניהול מוקד (Call Center), 
כאשר הדגש הוא על איזון בין התפעול השוטף לניהול העומסים.

האחריות כוללת ניהול כוח האדם במצבי עומס, תוך הבנה של דפוסי העומס ותכנון מוקדם לימים עמוסים על בסיס היסטוריית נתונים.

תפעול כוח אדם בזמן עומס:
נדרשת יכולת לזהות מצבי עומס ולהגיב להם בזמן אמת, כמו ניתוב נציגים למשימות שונות או שילוב של נציגים צעירים כדי להוריד את העומס ולחזור לשגרה במהירות.
שימוש נכון בנתונים היסטוריים כדי לחזות ימים עמוסים מראש ולהתאים את כוח העבודה בהתאם.

ניהול צוות ברמה האישית:
אחריות על ניהול חופשות, הפסקות, והאזנה לשיחות של הנציגים. מתן משובים והדרכות קבועות לעובדים, תוך דגש על שיפור השירות.
המנהל צריך להיות מעורב ולתת מענה אישי לצרכי העובדים, כך שהעובדים ירגישו שיש להם תמיכה וסמכות לפנות אליה.

דרישות מקצועיות:
רצוי רקע בהנהלת חשבונות או חשבות שכר, או תואר רלוונטי בכלכלה ומנהל עסקים- חובה.
ניסיון בניהול מוקדים תמיכתיים (ולא מוקדי מכירות) בתעשיות כמו תקשורת, טכנולוגיה או תמיכה טכנית.


נדרשת הבנה בתהליכים מורכבים, ולא רק ניתוב שיחות, ולכן נדרש ניסיון בתחום המקצועי.

מיומנויות נדרשות:
ניהול ותפעול: ניהול עומסים, ניהול צוות וחופשות, האזנה למשובים ושיפור מתמיד של השירות.
רקע מקצועי: ניסיון מעולם התמיכה הטכנית, רצוי רקע כלכלי.
ניהול עובדים: דגש על אינטראקציה בין-אישית ומעורבות ישירה עם הצוות.
 * משרה מס׳ #434481 מיועדת לגברים ונשים כאחד

לינק לשיתוף ולהגשת מועמדות https://svt.jobs/u/Y4m2k\