תחומי אחריות: - הכנת תלושי שכר לעובדי החברה כולל עבודה מול סוכן מתפעל. - ביצוע התאמות בנקים, כרטיסי אשראי וספקים וכו' באופן שוטף. - דיווח תקופתי למוסדות (ביטוח לאומי, מס הכנסה, מע"מ). - הזנת חשבוניות ספקים למערכת הנה"ח (באמצעות תוכנת Dokka). - ניהול וביצוע תשלומים לספקים. - הנפקת חשבוניות חיוב ללקוחות. - השלמת סגירה חודשית הכוללת עדכון הכרה בהכנסה והוצאות לשלם. - משימות ופרויקטים אד-הוק. - הכנת המאזן לדוחות הכספיים. - משרה מלאה (היברידית: יום אחד מהבית)
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
שאלון התאמה - 16
היי! תודה שאתה/את מתעניין/ת במשרה,
כדי שנוכל להבין אם הניסיון שלך עשוי להיות רלוונטי
אנא ענה/י על השאלות הבאות: